رهگیری مرسولات پستی

پیش از هرچیزی لازم به ذکر است که : از اینکه مورد انتخاب و اعتمادتان هستیم بسیار مفتخر و قدردانیم و در ادامه نحوه رهگیری مرسولات را برایتان شرح می‌دهیم:

  • همانطور که می‌دانید بسته‌های پستی بعد از تحویل به اداره پست و دریافت کدرهگیری از اختیار ما خارج می‌شوند و تا زمانی که بسته توسط مامور پست به مقصد و یا مرجوع نگردد ما امکان دسترسی به بسته را نخواهیم داشت.
  • رهگیری بسته پستی توسط کدرهگیری و از طریق سایت پست ملی امکان پذیر می‌باشد. اگر چه در زمینه رهگیری بسته پستی برای ما و شما فقط از طریق سایت اداره پست مقدور می‌باشد با این حال در صورت درخواست شما و جهت آسودگی خاطرتان ما می‌توانیم در زمینه رهگیری بسته در کنار شما باشیم.
  • در زمینه زمان رسیدن بسته  بازه زمانی 24 ساعت تا 48 ساعت را در نظر داشته باشید. هر چند با توجه به فصل و شرایط جوی تچربه تاخیر را از سمت مامورین ارسال بسته‌ها داشته‌ایم، جهت مواجه نشدن با چالش‌های جوی لطفا نسبت به این موضوع زمان را مورد بررسی قرار دهید.
  • مسیولیت کلیه اطلاعات شخصی اعم از شماره‌های تماس و آدرس به عهده خریدار محترم می‌باشد، پس لطفا در زمان ارائه آدرس دقیق پستی، کدپستی، نام و شماره گیرنده بسته دقت لازم را داشته باشید.